До уваги мешканців житлового комплексу «Нивки-Парк»!

До уваги мешканців житлового комплексу «Нивки-Парк»!
21.01.2021
Надаємо інформацію щодо перебоїв у постачанні електроенергії до будинків житлового комплексу «Нивки-Парк», які відбувалися протягом останніх кількох днів.  

Причиною виникнення ситуації стали неякісні послуги КП «Київтеплоенерго». Замість регламентної температури теплоносія, яка повинна становити 110-115 градусів під час значного зниження температури повітря (показники термометра тими днями коливалися у межах 15-20 градусів морозу), вона становила максимально 73-78 градусів. Тож більшість з мешканців будинків почали активно користуватися обігрівачами, що і дало навантаження на мережі.  
Реакція на ситуацію з боку експлуатуючої компанії була оперативною. Спеціалісти зробили все, аби якнайшвидше відновити електропостачання у будинки. У перші дні після інциденту мали місце подальші поодинокі перебої у постачанні електроенергії, які спеціалісти швидко відновлювали. Для уникнення подальших подібних ситуацій інженери експлуатуючої компанії та забудовника розробили план дій та вже частково його втілили у життя. По-перше, було встановлено устаткування, яке розподіляє навантаження на мережі, по-друге, наразі замовлено виробництво додаткового обладнання, яке посилить потужність наявного та надалі запобігатиме виникненню перебоїв з поданням електроенергії. Виготовлення такого устаткування справа нешвидка (до 6-ти тижнів), але ми домовилися з виробником про пріоритетність нашого замовлення.    

Також ми склали та відправили постачальнику тепла, КП «Київтеплоенерго», лист-претензію щодо надання неякісних послуг. На швидку та адекватну реакцію з боку КП не розраховуємо, тож наразі робимо все, аби не допустити повторення ситуації.